Blir nog tidigt ikväll...

Gokväll alle zusammen

Som rubriken löd blir det nog en tidig kväll idag
Är gaaanska trött nu
Tävlingar halva dagen och sen lite häng med Erika
Pizza m hjärtat ikväll och nu lutar det åt en fortsatt kväll i soffan
 
Gösta såg alldeles nymornad ut när vi dök upp i stallet lite efter sex
Fix o trix sedan bar det av till Österlens RF
Gick superBRA!
Nolla på hinder i bägge klasserna...förutom ett litet tidsfel i första klassen
Jäklar vad jag gillar min häst!!!


Imorgon är det PARTY hos Filip & Viktor
Whiii!! Partyhatten på..
Jag sa till S att antagligen kommer jag att sitta o va osynlig i ett hörn
"KANSKE kommer jag att låta lite från mitt hörn ibland
Beror på om dom spelar nån låt jag tycker om"
Höhö...
Vi får se :)




BTW, vuxenpoäng till mig: Planterade en massa blommor igårkväll..



Kommentarer
Postat av: Erika

Amen uppdatera själv då :) Jag har iaf gjort det i augusti månad :-)Och är på G med nytt inlägg... mihihiih

2010-08-15 @ 16:41:19
URL: http://ungtant.blogg.se/
Postat av: Emmy

Hej Ullrika!

När får jag komma och rida? ;)

2010-08-16 @ 14:09:26
URL: http://emmylolo.blogg.se/
Postat av: emmy

Hehe det var på tiden att du läste din egen blogg, tkr du uppdaterar den dåligt ;) Ja jag jobbar 8-17 i åhus. Åh vad roligt!!! Hör av dig ngn dag innan så kan vi ju bestämma, mitt nr 0733964929. Ha det gott. puss

2010-09-30 @ 11:23:35
URL: http://emmylolo.blogg.se/
Postat av: Manda

Hej Ulle...



Varför skulle due sitta i ett hörn på festen???



<333

2011-03-25 @ 21:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0