Måndag

..och det innebär bland annat en ny arbetsvecka
och bara 5 dagar kvar tills vi åker =)
Det var ju så länge sedan vi bokade resan och nu är det helt plötsligt så nära
Helt sjukt
Med min vanliga "tur" kommer väl vädret slå om
och det kommer med all säkerhet att vara högsommar här hemma

Morsdag var det hög mysfaktor på
Först en härlig frukost med min sambo
(som kom hem 02,30 DÅ SOV JAG!)
På bordet stod det rosor till MIG
"Låtsas-morsdag-rosor"
Så fint såå..

Efter det bar det av till min älskade häst
Han var så lycklig för att han fick gå i den delen av hagen
med högt tjockt gräs

Sedan hem o klippa gräset
JAG klippte gräset
En liten eloge till mig där
Jag hade hörselkåpor med musik i så det var bara grannarna
som hörde min ramsor och svordomar till gräsklipparen

Sedan blev det sängen och det godiset som blev över från min "surkväll" dagen innan
(vilket jag även NU sitter och suger ur det sista ur påsen)

Sedan blev det Bromölla för fotografering
Farmor fyller år och ska få en tavla/foto på sina barn/barnbarn/barnbarnsbarn
Tova och Viktor var såklart finast
*Kärlek*




Efter det bar det av till Världens Finaste Mamma
Eva...såklart!
Där bjöds det på jätte god mat och efterrätt
Rullade nästan hem

När vi kom hem blev det sängen...
Klockan var då ca 21,00
Vaknade mitt i natten med kläderna på och alla kuddarna under huvudet
OCH stans jävla huvudvärk
Den har jag fått dras med hela dagen


Har ridit min stjärna idag
Kändes himla fin

Nu blir det duschen sedan knoppelådan


Sov gott mina änglar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0