Starrving..

Nuuu är det inte länge till tills me and Erika åker till Malta
Åhhh....som jag längtar!


Gaaah vad jag är hungrig!
Det är så synd om mig, för Stefan tog med sig kylskåpet
när han åkte till Tjeckien i måndags
Hahaa...eller e det jag som börjar känna mig fet
och försöker svälta mig själv lite
MAT ÄR GOTT!

Har varit i stallet ikväll (som vanligt)
Red ut en sväng
Gösta var jättefin!
Han har verkligen kunnat gotta sig i hagen idag
då det har varit riktigt skönt väder

Hoppas på fint väder i helgen
Behöver få liite färg
Är så in i helvete vit

Funderade ett tag på att överraska mannen med att klippa gräset
Men den tanken slog jag ifrån mig ganska fort igen
Gaaah...börjar man får man ju göra klart hela gräsmattan
sååå jag vattnade blommorna istället =)

Han (Stefan) ringde innan o frågade om jag ville ha något i Taxfreen
Och smart som jag är säger jag: Nej jag behöver inget
Dumstrut till mig..
Kanske var de det dåliga samvetet över att jag kladdade på internet igår
som gjorde att jag kände att HAN kunde få spara sina pengar..
ett litet tag till iallafall =)

Nu ska jag göra en djupdykning i skafferiet
I´m starrving


Lägger upp denna bilden på min älskade brorson Viktor
Fasters älskling


Kommentarer
Postat av: sara

Men hjärtat mitt har du skaffat blogg utan att berätta det för mig?

haha mig blir du inte av med.. jag hittade hit=)

Gud vad jag saknar dig min vän! Jag har varit hemma över ett år och vi har inte träffats en endaste gång. Det är väldigt dåligt av oss!

Saknar dig

Puss din Sara Love you A lot <3

2010-05-24 @ 23:10:14
URL: http://sarathore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0