Tjinkig..

Idag har jag varit i Snapphanarna o tävlat
Är ganska nöjd trots allt
Hoppade en 90
Fick ett stopp på nr 6 då jag red lite slarvig väg till hinder nr 5
och fick aldrig honom klar till nr 6 som dessutom var ett "titthinder"
Jag blir så arg på mig själv
Har gått o svurit för mig själv hela eftermiddagen 



Hade Erika med mig som häst- och ryttarskötare :)
Hon filmade dessutom
Tack för det vännen!
Nu kan jag analysera =)


Bilder från http://jennyliljedahl.webs.com/

Efter tävlingen har vi varit mycket aktiva
Det blev stallet, A-Livs, Eko, Mata Pytte i Legeved, ÖB
och sen FIKA hos Erika & Hjördis
Hjördis fick en ny leksak som hon försöka döda ett bra tag
Erika gjorde stopp i toan....då körde jag hem =)
eller rättare sagt tillbaka till stallet
Gussade med min häst ett tag för att sedan mysa lite med storebror o hans familj

På vägen hem blev det pizzerian
15 minuters väntan innebar besked om att jag ÄNNU en gång blir "änka"
Denna gången på Henrik & Carolines 30års fest
Dom ska såklart iväg o köra cross..
BUT I DONT GIVE A SHIT!
Jag ska ha så helvetes kul
Det är cykel- eller krypavstånd
Jag längtar tills den 19:e


Här gott folk...är min kvällsmat
Addera till det en dunk rötjut
En stor jävla skål med lösgodis
och förhoppningsvis nån bra film
Här ska suras
Karljäveln kommer inte förrens i natt..

Over and out


Kommentarer
Postat av: Johanna

vad skönt att höra att det inte bara är jag som får sin dag förstörd efter att man gjort en miss på en tävling, jag analyserar resten av dagen då haha

hörde om erikas stopp också, majj gadd!!

2010-05-31 @ 16:23:39
URL: http://johannawithlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0